čtvrtek 26. března 2009

Window Colors

Tak jsem se pustila i do jiných aktivit, než jenom digiscrap. Tak jsem "oprášila" barvičky a že udělám nějakou tu velikonoční výzdobu. Jenže jsem si řekla, že než najdu nějaký pěkný obrázek na netu, než ho vytisknu, namaluju konturu a budu čekat, než zaschne, že bude jednodušší, když si už hotovou předlohu koupím. Tak jsem zašla do papírnictví, tam jsem našla 3 různé archy a koupila je. Jeden stál jen 26 Kč.


A zatímco děti po obědě spaly, tak jsem se vrhla na vybarvování. Zatím mám hotový jeden arch a obrázky jsem už dala na okno. Zítra snad udělám další.


Jen tedy ten malý zajíček je nějaký víc tmavý. Ta "čokoládově hnědá" je fakt nějaká čokoládová... :)

Tak pokud Vás baví window colors a nemáte čas (nebo náladu) hledat obrázky na netu, tak Vám opravdu doporučuji zajít do papírnictví a podívat se, jestli tam nemají taky nějaké hotové předlohy.

Katka

0 komentářů: