pátek 10. července 2009

Kofoláčci

Moc se mi líbil na stránkách Moniky Brýdové nápad, jak vyrobit kofoláčky. Tak jsem dneska skočila do papírnictví pro chlupaté drátky a očička a pustila se do toho. Neměla jsem představu, jak moc velcí (nebo malí) panáčci jsou, tak jsem možná mohla vzít menší oči. Nebo příště udělám větší hlavičku :-) Jenom - paní Monika má ty panáčky takové veselé, ta moje panenka je nějaká upjatá... :-) To bude asi "oblečením"... No ještě jí můžu dát něco jiného. Jen musím někde sehnat nějaké kousky látek. Já nešiji, tak tu nic nemám. No tak snad příští panáček bude lepší.



Katka

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Kdyby tohle mělo vypadat jako kofoláček muselo by to mít oči z knoflíků-tohle je panenka.

Katka řekl(a)...

Já jsem ale psala, že jsem se inspirovala na stránkách Moniky Brýdové. Pak teprve propukla mánie dělání kofoláčků - od postaviček lidí po zvířátka.
Uznávám, že s knoflíkovýma očima jsou roztomilejší.
Katka