pátek 9. dubna 2010

Vaření

Ráno jsem opět strávila na ORL v Motole, kde mi dr. udělal pořádné vyšetření (oproti doktorce před měsícem) a našel mi na levé straně nosní polypy. Takže mě ještě čeká vyšetření na CT a pak mě snad konečně vyléčí... 
Takže jsem dneska vyfotila akorát jídlo pro recept, který jsem dávala na BC - rýže se zelím. K dalšímu focení jsem se prostě nedostala...


K.

3 komentářů:

Absa řekl(a)...

AHOJ, DOVOLILA JSEM SI NAKOUKNOUT DO TVÉHO BLOGU NA KRÁSNÉ FOTEČKY, NAŠLA ZMÍNKU O POLYPU A POKUD MŮŽU, PORADÍM.
POKUD UŽ HO NEBEREŠ, VYZKOUŠEJ NASONEX, MŮJ SYNEK MĚL OBROVSKÝ POLYP A PO PÁR DNECH LÉČENÍ MU SPLASKL A NEMUSÍ SE OPEROVAT.
PA, ABSA.

Katka řekl(a)...

Díky za radu. V úterý mě čeká CT a pak jdu zase na ORL, kde mi řeknou, jak to vypadá. Tak se na ten Nasonex zeptám.
K.

Absa řekl(a)...

DRŽÍM PALEČKY,
ABY TO DOBŘE DOPADLO :-)
ABSA.