úterý 11. května 2010

Řezy Margot trochu jinak

V pondělí jsem si v papírnictví koupila krabičku s papírovýma košíčkama na muffiny. Už dost dlouho si říkám, že bych je mohla udělat. Jenže zase musím najít nějaké těsto, kde není moc vajec. Nakonec jsem se rozhodla pro těsto na řezy Margot. Tam jsou sice 2 vajíčka, ale já místo jednoho dávám lžíci oleje. A těsto už mám vyzkoušené. Dle rady jsem dala na okrajové mufiiny dvojité košíčky, ty uvnitř by měly udržet tvar díky těm okolo. Jenže jsem je asi moc nacpala k sobě nebo co a z muffin, co byly na plechu mám místo kulatých hranaté :-) :-)  Ale tak zase máme něco originálního, že? ;-) ;-) :-D  Chuťově jsou dobrý oboje. Před chvílí jsem si našla nějakou stránku s receptama a příště budou muffiny tvarohový. Ty budou určitě taky dobrý.


K.

2 komentářů:

Ali řekl(a)...

Ono se to v bříšku srovná :0)

Peťa řekl(a)...

mňam hned bych si je dala, jinak já do formy košíky nedávám jdou ven hezky i bez toho.