neděle 23. ledna 2011

Mléko

Tak včera jsem si na Zličíně okukovala mlékomat, ale nakonec jsem si to mléko nekoupila. No a dneska jsem se rozhodla, že to přeci jenom zkusím, tak mě tam odpoledne Jarek hodil. Ještě že tak, protože se docela ochladilo. Mléku by to tedy určitě nevadilo, ale já i za tu chvíli, než se to mléko natočilo, byla úplně zmrzlá. Proto jsem si ten mlékomat nakonec ani nevyfotila, přestože jsem foťák s sebou měla. 
Vypila jsem zatím jen jeden hrníček, ale mléko je dobrý. Jen jsem tedy zvědavá, jestli budu mít po ránu rychlejší krok :-D :-D  Zítra si asi ráno místo čaje udělám kafe s mlékem :-)  No a kdybych ho nestačila vypít, tak bych udělala pudink. A nebo prý, když se to mléko nechá zkysnout, tak je z něj dobrý kefír. Ale to bych asi nechala zkysnout jen trochu, abych to jen ochutnala. Abych pak nevylila třeba půl litru.


K.

2 komentářů:

Iva řekl(a)...

Jak jsi dopadla - já tedy z tohodle mléka měla rychlý krok vždycky - už ho nekupuju. :(
Asi mi tolik zdravých mléčných kultůr nedělá dobře na zažívání zvyklé na vodu z krabice. :)

Katka řekl(a)...

Nebylo mi po něm nic :-) Asi mám kachní žaludek :-) :-) Ale dětem jsem ho nedávala.
Vyloženě čerstvé jsem měla kozí a jednou i ovčí. To mi tenkrát taky nic neudělalo.
K.