pátek 28. září 2012

Trénink

Dneska jsem si připravila nitě, kus látky a šla si vyzkoušet overlock. Při navlékání nití jsem použila fígl, který mi poradila Ajka - ještě jednou díky :-) Akorát, že ty uzlíky (ač byly maličké) neprolezly jehlama. Ale tak u těch to naštěstí není tak složité, tak jsem nitě navlékla dle "linkového vedení" :-))) A pak už jsem se mohla pustit do zkoušení šířky a délky stehů.

 

Zítra bych mohla zkusit něco ušít... ;-)
K.

4 komentářů:

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško♥ za prvé Ti moc děkuji ,že sis zrušila toho d... co se mě furt ptal jestli nejsem počítač:-))))protože ten mě fakt nebavil:-((
a koukám ,že už jste spolu s Brodíkem trošku randili , stehy mám moc pěkný..já jsem toho svyho nastavila a už jsem víc nezkoušela ..musím na to ještě kouknout ....dík za nakopnutí :-))

Painka řekl(a)...

Káťo, super, šije se krásně, viď? A taky děkuju za to, že se mi budou lépe vkládat komentíky, na to předtím jsem totiž já neměla nervy.

Ajka řekl(a)...

Supr že jsi zrušila toho "robota", kolikrát mi třikrát oznamoval že neumím číst:-)))
Trénink máš za sebou, tak teď vem Bětky panenku a můžeš začít šít:-))

Eli-Anna řekl(a)...

Ahoj Katko,
díky za pochvalu u mě na blogu :o)
Koukám jak řádíš s overlockem, já ho mám od začátku srpna a jen jsem si nandala nitě a vyzkoušela jak šije a nějak mi to tu stagnuje. Nějaký šicí výpadek. Ale blbnu s vnoučaty, to jediné mě omlouvá :o)