pátek 19. dubna 2013

A Passion for Patchwork

Dneska dorazila nová kniha z Bookdepository. Musím říct, že jsem byla velice mile překvapena, že je plná moc pěkných věcí. Sice jsem si jí trošku mohla prohlédnout na Amazonu, ale "na živo" je to mnohem lepší :-) 


K.

9 komentářů:

Baru řekl(a)...

Ahoj Kačenko, tu mám a je opravdu krásná ;o)

Ajka řekl(a)...

Jé, konečně můžu říct - tu mám taky:-)))

El. řekl(a)...

Ta je skvělá, jedna z mých nejmilejších... mám ji v češtině a jednou za čas si ji prolistuji jen tak pro radost...Dobrá volba Katko :-)

Unknown řekl(a)...

Taky jsme mela moznost ji videt je moc pekna

jana277 řekl(a)...

Táto kniha patrí do knihovničky patchworkárok.

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Ahoj Katuško ♥ ta kniha je opravdu pěkná mám ji taky v Češtině a jsem za ni moc ráda .....myslím ,že jsi neudělala chybu ..když si po ní sáhla:-)

Patchworkjana řekl(a)...

Ahoj z Hamburku, me se ta kniha taky moc libila, podle ni jsem sila polstarek pro domov pro seniory:

http://patchworkblog.de/patchworkovy-polstar-s-andelem-straznym-podle-lise-bergene/

Unknown řekl(a)...

No jo jeste abych ji nevidela ted jsem ji nasla u sebe v knihovne, ale v cestine :) uz ani nevim co doma mam

Katka řekl(a)...

Mirko, taky dobrý :-))) Jo jo, za chvíli budeme všechny zasypaný knihama a časopisama :-)))