úterý 17. září 2013

Honzík - 8

Dnes má Honzík narozeniny - osmé. Dort jsem objednala u cukrářky - je to jeden velký Míša řez, Honzíkův oblíbený zákusek :-)


Na dovolené se mě Honzík ptal, jestli existuje nějaká knížka o dinosaurech, tak mi tím vlastně napověděl, co mu mám koupit - našla jsem opravdu krásnou encyklopedii dinosaurů. Honzíkovi se moc líbí.


"Mami, koukej, fosílie!!!" :-))


Už ráno se mě ptal, jestli dostane nějaké Lego. Takže když vybalil domeček, tak radost byla veliká (ač to tedy zrovna na téhle fotce není vidět :-))) 


Klára poslala Honzíkovi medvídka a jednoho i Betynce, aby jí to nebylo líto. Tak i z nich měli radost. Betynka svého pojmenovala "paní medvídková" :-)


K.

8 komentářů:

Lucie řekl(a)...

No u vás se slaví jako o život! Honzíkovi taky všechno nej! A dort vypadá úžasně - doufám, že tak i chutnal!

Ajka řekl(a)...

Honzíkovi vše nej:-))

Katka řekl(a)...

Díky za Honzíka. Dort je vynikající :-)

Anonymní řekl(a)...

To je zajímavý, jak všechny 6 - 9 letý kluky fascinují dinosauři a podobný pravěký potvory .. :-)

Ali řekl(a)...

Honzíkovi všechno nejlepší. Dort je nádherný, určitě musel být moc dobrý. A dinosauři jedou i u nás!

Radana řekl(a)...

Preju vsechno nejlepsi oslavenci :-)

Janina64 řekl(a)...

Honzíkovi přeji vše nej a dinosauři máme za sebou ale knížek nám zůstalo spousty :-) ...

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Honzíčku hodně štěstí♥