sobota 1. listopadu 2014

Kosmetické taštičky

Tak dneska jsem taštičky došila. Myslím, že se povedly a i látky jsem vybrala pěkné. Jen mě tedy bolí prsty od toho ručního zašívání. To musím ještě nějak vymyslet, protože když toho dělám takhle víc najednou, tak to fakt bolí. 


Tahle taštička je pro Bětku, látku si vybrala sama. Akorát, jak na ty taštičky dneska koukala, tak říkala, že bude taky potřebovat ještě tu větší :-))

K.

6 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Jojo ... ještě tu větší a pak ještě bude k těm taštičkám potřebovat tašku a kabelku:-)))
Jsou supr, u mě by vyhrála poslední:-)

Cettia řekl(a)...

Juuuuu, to je nadílka, jsou krásné. Bětka si vybrala pěknou látku, to bude budoucí švadlenka.

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Káti jsou super !! pěkné látky a moc pěkně ušité ,jen nevím co přišíváš růčo ,když tak mi to písní ke mně :-))♥

Marie Králová řekl(a)...

Jééééé, to je taštiček. Paráda.

Ali řekl(a)...

To je úrodička, jsou nádherné!

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško až příjdeš na to jak prošít jinak, dej vědět ♥


Krásný víkend ♥♥♥