pondělí 15. února 2010

Sirup

Už aby ta zima skončila, protože jsme pořád nějací nachlazení. Já sama mám rýmu tak od listopadu a cpu do sebe všechno možný. Dokonce jsem dostala i ATB na dutiny. Ta sice zabrala, dutiny jsou dobrý, ale rýmu mám pořád. No a teď poslední dobou nějak víc pokašlávají i děti (hlavně Betynka) a Jára taky. Tak mi včera kamarádka posílala recept na tymiánový sirup. Tak jsem dneska skočíla do krámu, koupila sáček tymiánu a odpoledne vařila lektvar :-)  


Mám to tedy z dvojité dávky vody a cukru, protože jsem měla toho tymiánu 15g pytlík. Ale myslím, že když jsme na to vlastně 4, tak to nevadí, že je toho víc. Betynka po požití mlaská a říká "ešti" :-) :-) :-) Tak uvidíme za pár dní, jestli to někomu pomůže. Byla bych fakt ráda, kdyby ano.

Katka

1 komentářů:

K. řekl(a)...

Také tento sirup od letoška dělám. Už máme v sobě dvě lahvičky a jdu vařit třetí. Měla jsem taky pytlík 15 g a udělala jsem z toho jen jednu dávku, myslím, že to nevadí. Pendula