čtvrtek 18. února 2010

Sovička

I když možná bych měla napsat malá sůva ;-)  Tyhle fotky jsem dělala asi před půlhodinou. Betka si nahrabala do postýlky spoustu hraček a jiných krámů a ustlala si v postýlce napříč. Snažila jsem se jí to předělat správně, ale protestovala. Tak jsem si ji, opičku moji, vyfotila. Nato, že by měla už dávno spát, je docela vysmátá...


Ale docela mě překvapil foťák, že udělal pěkné fotky, i když je tu poměrně tma. Vůbec to tak na těch fotkách nevypadá a Betynce ani neudělal červené oči. 
Pamatuji si, jak jsem kdysi měla foťák na film, který dělal skvělé fotky ve dne, mohla jsem fotit i proti slunci, ale jak bylo šero nebo tma, tak vůbec nic nevyfotil. Tak jsem ráda, že teď už můžu fotit i ve tmě :-) :-) :-)

Katka

2 komentářů:

Ali řekl(a)...

Je úžasná rošťanda!

Peťule řekl(a)...

Po kom ta sovička je? Snad ji to přejde a bude chodit spát po večerníčku ;-)