neděle 19. prosince 2010

Lis na těsto

Letos jsem si opsala několik nových receptů, aby měl nějaké dobroty taky Honzík. Většinu cukroví totiž máme ořechové a on ořechy nesmí. Resp. nesmí buráky a doktorka řekla, že radši ani stromové ořechy. Na poslední kontrole řekla, že můžeme zkoušet třeba sušenky s lískooříškovou náplní. Tak ty mu nic nedělají. Tak možná, že nějaké ořechové cukroví mu dáme ochutnat, ale fakt jen trošku. No a aby měl něco svého, tak jsem právě dělala ty perníčky a "klubka" a ve čtvrtek ještě pudinkové rohlíčky. A právě u těch pudinkových rohlíčků mě napadlo, že by se mi hodil lis na těsto. Tak jsem hledala na netu a našla nějaké druhy. Ale pro osobní nákup jsem měla nejblíž Tescomu na Smíchově. Sice má "jen" 10 tvarů na sušenky, ale myslím, že to bude stačit :-) :-)  Takže jsem ráno vyrazila a lis mám. Vyzkouším ho asi na Silvestra, našla jsem si nějaký recept na sýrové sušenky. 


Cestou na Anděl (nebo Anděla?) jsem se podívala do Levných knih, ale nic mě tam neoslovilo. Pak jsem zašla ještě do Tesca, protože Betynka pořád vykládá, že dostane od Ježíška dáreček a že to bude mašinka. A protože to vykládá pořád, tak prostě tu mašinku musím koupit :-)  No jo, jenže v Tescu to u dřevěných mašinek bylo vybrakovaný. Takže budu muset ještě v týdnu zajet na Zličín. Snad ji tam budou mít. Ale objevila jsem tam ještě menší sadu hrnců s pokličkama (hračky) :-)  Aspoň se děti nebudou prát u "vaření" :-) :-)  Sobě a Betynce jsem koupila ponožky a Betynce ještě moc pěkný tričko (skoro halenku) ze stejné látky, co jí mamka koupila legínky k svátku. Tak to bude mít jako komplet. 

K.

0 komentářů: