čtvrtek 9. prosince 2010

Odpočinek

Dopoledne jsem doběhla s Bětkou k dětské. Krk čistý, poslech taky dobrý. Ale říkala jsem doktorce, že se Bětka 3 dny po sobě opupínkovala a že mám podezření na Mucosolvan. Že už se jednou šíleně osypala (dokonce i otekla), když byla malá a taky to bylo zřejmě po tom Mucosolvanu. Asi tam je něco, co jí vadí. Tak mi poradila, ať koupím Bronchipret. Ten už jí nic neudělal. A i chuťově je dobrý.

Když chci, aby Bětka po obědě odpočívala, tak si musím lehnout s ní. Tak já se ráda obětuju... ;-) ;-) ;-) :-D  Koukáme na Jim Jam a když Bětka usne, tak se zvedám. I když tedy někdy zvadnu taky a i dřív jak ona :-D


K.

1 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

ahojky ...no holky to vám tiše závidím,,, to sem dělala taky já většinou usnula a Sába málokdy od tří už po obědě nespala ...zlobilka...pá