pátek 25. února 2011

Odběry

Na ráno jsem byla s Honzou objednaná na alergologii na kontrolu. Protože jsme tam rok nebyli, tak jsem už týden připravovala Honzu na to, že mu budou sestřičky brát krev. Zároveň jsem připravovala i sebe, protože od těch bradavic Honza vyvádí u každého doktora, který mu chce něco dělat. Hysterický je i při braní kapky krve na CRP. Mamka mu slíbila, že když nebude vyvádět, že mu dá padesátikorunu. A já jsem mu řekla, že kouknem do toho krámku před nemocnicí, co tam mají. Kdo to v Motole znáte, tak víte, že před dětskou nemocnicí je stánek s hračkama. No a oni tam zrovna mají Šmouly... :-)  Tak Honza hned, že jemu taťku Šmoulu a Betynce Šmoulinku. Tak jsem říkala, že uvidíme, až jak dopadneme... U paní doktorky dobrý a pak jsme čekali na sestřičky. Jak jsme si sedli a sestřičky mu začly chystat ruku k odběru, tak se Honza začal trochu cukat. Vloni Honza při odběru koukal na jeřáb, který venku pracoval na té nové budově nemocnice. Tak ten tam letos už nebyl. Tak jsem honem vymýšlela, na co se má koukat - na tu dostavěnou nemocnici, na obrázky na zdi a že tam mají zase tu žábu s bonbonkama, které si pak děti berou po odběru... Tak se zklidnil a nakonec i v klidu koukal, jak mu vzaly 3 ampule krve :-) :-)  Ani nepípnul, ani slza neukápla. Fakt jsem si oddychla. Nevím, jak by mu jinak tak velké množství krve vzaly. Tak jsem pak psala mamce, ať si nachystá korunky :-)  No a cestou domů jsem "musela" koupit ty Šmouly. Měli tam 3 velikosti, ale v té nejmenší měli jen toho taťku. Tak jsem koupila ty střední. Ale dětem se tedy moc líbí :-)


Ještě, že tam pojedeme zase až za rok ;-) ;-) ;-) :-) :-)

K.

2 komentářů:

Ali řekl(a)...

Statečný kluk! Když je správná motivace, jde hned všechno líp!

Tina řekl(a)...

ahoj Katko
děkuji za návštěvu na mém blogu ... jsem zevědavá na výtvory tvé a tvých ratolestí
krásný den
Martina