čtvrtek 3. února 2011

Zase rýma

Ráno jsem šla budit Honzu a ten byl celý protivný (což bývá i jindy) a huhňal. Byl teplejší, tak jsem ho změřila a měl 37,4. Což tedy není trága, ale vzhledem k tomu, že by byl dneska ve školce stejně jen do oběda, tak jsem ráno skočila do školky, omluvila ho a vyzvedla pyžamko a medvěda, co tam už dva dny zapomínal. Stejně mají zítra prázdninový provoz a od pondělka jarní prázdniny, takže už je jedno, jestli bude doma o den dýl. 
Přes den se mu spustila rýma a od kapesníků měl pak úplně červený čáry pod nosem. 
Akorát, že tedy dneska s Bětou obzvláště hodně zlobili, řvali, prali se a hádali. Fakt o nervy. Tak jsem si pustila na uklidnění v televizi C Music. Balzám na nervy :-) :-)   Moc se mi tam líbila jedna skladba, ale zachytila jsem jen interprety Yo Yo Ma and Alison Krauss. Tak jsem sedla k netu a hledala. Takže jsem zjistila, že Yo Yo Ma je violončelista a fakt moc pěkně hraje. Jenže jsem nemohla najít tu skladbu. No nakonec jsem se k ní dopátrala :-) :-)

Chtěla jsem sem dát rovnou to video, ale je tam prý zrušen ten HTML kód, takže dávám jen odkaz:
http://www.youtube.com/watch?v=i6-LgrRpM6I

Tak aspoň jinačí video. Hledala jsem ještě Fantoma opery, kterého mám taky moc ráda a našla jsem duet Sarah Brightman a Antonia Banderase. Taky pěkný :-) :-)




K.

0 komentářů: