úterý 31. července 2012

Pramen Labe

Dnes jsme se vydali k prameni Labe. Autem jsme dojeli do Horních Míseček a pak autobusem na Zlaté návrší. Tam je Vrbatova bouda a mohyla Hanče a Vrbaty.


Pak jsme se vydali po červené k Labské boudě. Na fotce je vidět kousek cesty a Labská bouda. 


Pančava:

 

Od Labské boudy jsme pokračovali k prameni Labe.


Pak jsme pokračovali po žluté zase zpět na Zlaté návrší. 


Cestou zpět se zvedl vítr a ochladilo se. Ale i tak jsem si stihla trochu připéct ruce. Zajímavé je, že ač Honzík s Bětkou už sotva došli na ten autobus na Zlaté návrší, tak pak už byli zase v pohodě a na prolézačkách na zahradě restaurace v Mísečkách řádili jakoby nic. 

K.

2 komentářů:

Ajka řekl(a)...

jéé, asi se tam vypravím taky....

Ali řekl(a)...

Tam to mám moc ráda. Už jsem tam hodně let nebyla, vlastně co mám děti. Vždycky jsem chodili z Medvědína, pákrát i obráceně ze Špindlerovky po hřebenech. Je tam krásně. Těším se, až děti vyrostou natolik, aby mohly vyrazit na pořádnou tůru.