sobota 14. července 2012

Úrodička

Rajčátka pěkně rostou. Ta velká jsou tedy ještě zelená, ale protože mají být nějaká fakt velká, tak asi ještě nějaký čas zelená budou.


Ale cherry rajčátka už sklízíme. A jsou fakt moc dobrá :-)


Dneska jsem zase nic neušila. Jak mám čas (i když dneska tedy bylo víc domácích prací, než volného času), tak jsem zkoumala Book Depository, jestli nenajdu nějakou pěknou knížku. No...pár favoritů už mám stranou a pak budu dělat užší výběr :-)))

K.

7 komentářů:

Cettia řekl(a)...

To bude úroda, krásně rostou:)

Tina řekl(a)...

Bezva úroda. Mám skoro raději ta malá rajčátka než velká. :-) Hezký den. Tina

Monika řekl(a)...

Parádní úrodička. Já doufám, že se letos urodí hoooodně rajčátek i nám. Zamilovala jsem si pečená rajčata a jsem schopná je dávat skoro na vše a ke všemu. Takže se těším na domácí a budu se cpát a cpát a cpát.....:-D

lila řekl(a)...

Tak to sa nehrám, v Prahe už máte červené? Ja ešte ani jednu...Ale dúfam, že sa tiež dočkám.

Ajka řekl(a)...

ach jo... nám teprv kvetou:-)))

Lenka řekl(a)...

No já padnu! My jsme z rajčat zrezignovali...Vždycky nám je sežrala plíseň. :-(

ttalbi/Táňa řekl(a)...

teda ty jsou krásná !!mi letos bohužel nic:-((