pondělí 11. února 2013

Novinky

Dneska mi přišla knížka o háčkování. Jsou tam moc pěkné dětské čepičky a různé kytičky na ozdobení.


Odpoledne jsem zajela k Mrázovi, protože jsem potřebovala nějakou tu červenou látku na královský plášť pro Honzíka. Našla jsem tam jednu vyhovující - vypadá to jako samet, ale je to tenké. Jestli to nezkazím, tak z toho bude krásný plášť. Jediný problém mám s tím, že ta látka strašně elektrizuje, tak doufám, že mě to pak při šití nezabije :-)) Snad pomůže aviváž. 






Našla jsem tam pěknou autíčkovou látku, abych měla něco do zásoby pro Honzíka.


Ještě jsem tam koupila arachne - chtěla bych to použít jako "výplň" do chňapek a prostírek. 


K.

2 komentářů:

Ajka řekl(a)...

jů, zase jsi nakupovala:-)))
Ale ta elektrizující látka je dobrá, budeš při šití krásně svítit:-))

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Krásný nákup..ta arachne to je asi výplň?? neznám to ??
Katuško musíš té látce co máš na plášť pro Honzíka ukázat kdo je v šití u vás pánem .....