sobota 16. února 2013

Polštářek a peřinka

Díky Barče jsem včera dostala nápad - že bych mohla Betynce ušít polštářek a peřinku a na to pak povlečeníčko. Tak jsem se na to dneska vrhla a mám hotový polštářek a "prošívanou" dečku :-) Povlečeníčko už jsem nestihla. Tak to kdyžtak až zítra. A možná, že udělám ještě trošku větší polštářek.




Betynka se taky chtěla vyfotit :-))




A přes den jsem si ještě uklidila police. Na té pod kalendářem, na oranžových krabicích a na té látkové krabici vpravo dole byly různé haldy časopisů, knížek, střihů, odstřižků a prostě všeho možného. Tak jsem to roztřídila, uklidila a hned to mám všechno krásně přehledné :-) No ale zase jsem potom nestihla ušít to povlečeníčko.



K.


8 komentářů:

Janiina řekl(a)...

Ahoj Katko,děkuji za návštěvu.Já tu úplně zírám, jak máš krásně poklizeno a roztříděno šicí království. To mě se nějak nedaří.

Katka řekl(a)...

Jani, buď klidná - kdybys viděla ty krabice za postelí... ;-) :-)))

Radana řekl(a)...

Ahoj Kačí, super nápad si takhle roztřídit časopisy a rúzné :) asi se budu časem inspirovat.

Ajka řekl(a)...

Týý jo, prošívaná peřinka, jsi dobrá!

Anonymní řekl(a)...

Juuu, šikulkaaaa...a ten organizovany poradek, asi potrebuju NUTNE neco podobneho k nam domu o:-)

Janina64 řekl(a)...

hezký pro panenky mě to vždy bavilo ....a já jsem Sábě vyhodila postýlku mám jí tady že jí dám na půdu ....panenky ano ale už jí to stahuji co nejméně přeci letos 10 už máme trochu jiné zájmy:-) ....jsi šikulka

Painka řekl(a)...

Káti, ty to máš krásně roztříděné a uklizené, taky bych potřebovala. Nechceš přijet udělat pořádek i k nám? A polštářek s peřinkou jsou dokonalý, jsem zvědavá, jaké bude povlečeníčko. A díky za komentík u mě.

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Káti♥ ,,,páni Ty ses do toho pustila máš to parádně uklizené ..já Ti něco připošlu chceš???
a peřinka s polštářkem je nádherná !!!..tak krásnou soupravu ani nekoupíš ..nádherně jsi ji ušila je vidět jakou má Bětuška z toho radost ,že ji ani povlečení zatím nechybí!!!
to povlečení máš raz dva hotové!!