neděle 12. května 2013

Jahodový dort

Mamka bude mít za 14 dní narozeniny a chtěla by udělat ovocný dort. Tak jsem si řekla, že si to teď vyzkouším, jestli ho zvládnu udělat nebo jestli ho radši neobjednám. Včera jsem ho udělala a nechala přes noc v lednici. Dneska jsme si ho dali ke kafi a horké čokoládě a myslím, že se povedl. Mamka řekla, že je lepší, jak kupovaný, takže si to za těch 14 dní můžu zopakovat :-)) 

 
  

Tak jsme si všichni osladili den maminek :-))
 
K.

P.S.
Jo a mamka si vybrala to první pouzdro, to s kytičkou a sluníčkem. Že se jí moc líbí :-))
Mom chose the first case - with flower and sun. She like it very much :-))

9 komentářů:

MyWay řekl(a)...

Vau vyzera užasne, hned by som si dala...

Ajka řekl(a)...

Teda takový chutě mi děláš tak pozdě večer..... že já si to prohlížení nenechala na zítra:-)))))

Alena řekl(a)...

Dort vypadá bezvadně. hned bych si dala.
Všechny obaly jsou pěkný, ale taky bych si vybrala obal s kytičkou.

Lenočka řekl(a)...

Ten vypadá skvostně. A použila jsi recept co mám od Tebe? Ten je totiž chuťově naprosto dokonalý...

Cettia řekl(a)...

Vypadá luxusně, ty měn děláš chutě:-)

Katka řekl(a)...

Lenočko, jo jo, použila jsem můj recept na korpus. Jen jsem udělala poloviční dávku. Bála jsem se, že nepůjde rozkrojit, ale povedlo se to.

PaB řekl(a)...

Tak to je ňaminka, zdlábla bych ho na posezení! Jsem hrozně na sladký:O)

A obal? - já bych si vybrala stejně, mám ráda veselé věci! Udělala dobře!

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katko škoda ,že nejde prostrčit ruku skrz monitor ..hned bych Ti jeden kousek ukradla :-)) dort vypadá úžasně a určitě tak i chutnal!!!

Eli-Anna řekl(a)...

Katko, vypadá i přes monitor luxusně, hned bych si ho dala i teď na noc :o))