neděle 26. května 2013

Jahodový dort

Včera jsem se pustila do dortu na mamčinu dnešní oslavu. Jen bych to nebyla já, abych neměla nějaké komplikace.... První krém mi zřídnul, tak jsem musela udělat nový. A želatiny jsem dělala víc a pak jsem se bála, jestli mi vůbec ztuhne... 


Ale když jsem dneska sundala formu, tak bylo vidět, že je vše v pořádku. Sice želatina trochu stekla podél boků, ale nevytekla ven z formy. 


K.

6 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Páni, a jak krásně si tam ty jahody poskládala.... dortík hezčí jak z cukrárny:-))

Katka řekl(a)...

Díky :-) Já bych je tam ani neuměla nafrkat jen tak :-)

Amelie řekl(a)...

jsi dobrá....

Jolana řekl(a)...

Katko, děkuji za milý komentář! Vy to tam v Praze také nemáte veselé, držte se!!! Bydleli jsme v Praze, když tam byly povodně, zažili jsme to, je to prostě hrozně smutné, tak držíme palce!!! A ten dort... ach, ten bych si dala bez mrknutí oka :) Moc se ti povedl!!!! Pa, Jola

Lenka řekl(a)...

Proč jsem sem vůbec koukala???? Jak teď mám vydržet do rána???
Katko, já bych si tak dala!! Vypadá skvěle!!

REDNEVAL řekl(a)...

Katko, moc zdravím,
dort vypadá úžasně,
prozradíte mi, kde bych našla recept?? :o))
děkuji Jarka