čtvrtek 31. října 2013

Mincovka

Nedávno jsem na blogu Šité maličkosti uviděla moc pěkné mincovky a i návod na ně. A když Rozárka dala do svého obchůdku pružiny do mincovek, tak jsem si je hned objednala. No a dneska jsem se konečně dokopala, abych alespoň jednu mincovku ušila. Tuhle si nechám. Ale chtěla bych udělat ještě další dětem. Jen mám trochu problém s tím, že ta pružina je hodně pevná a mincovka se špatně otvírá. Tak nezbývá, než doufat, že se časem trochu "ochodí" a nebude s ní takový boj. 

 
K.

5 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Pěkný mrňousek:-)

Cettia řekl(a)...

Krásná mincovka, já ostuda mám pružiny už asi rok doma. Musím se do nich taky pustit:)

Eli-Anna řekl(a)...

Katko, super mincovka :o)

Marie Králová řekl(a)...

Moc pěkná

U Vincenta řekl(a)...

jo a tahle mincovka mě upoutala někde na Fleru v diskuzi a pak jsem ji už nenašla, abych Ti ji pochválila, tak chválím tady, moc krásná, snad se časem pérko ochodí, nebo do něj musíš strčit nejdřív něco úzkýho, aby šla otevřít :o)