neděle 10. listopadu 2013

Hand made by maminka :-)

Na včerejší den jsem měla už od září objednaný kurz šití u Beruzzky. Byly jsme domluvené, že bych si u ní ušila nějaké dětské oblečení,. Sama se do toho bojím pustit, tak jsem si říkala, že když mi někdo bude říkat a ukazovat co a jak mám dělat, že bych to mohla zvládnout. A hlavně pak taky sama něco ušít. 

Na kurzu jsem nakonec ušila moc pěknou mikinu pro Honzíka. I jemu se moc líbí. Tak jsem opravdu ráda. 

 

Dneska jsem si říkala, že dokud mám šití v hlavě, že zkusím ušít něco i Betynce. Našla jsem si v Ottobre střih na mikču bez kapucky a se zipem. Šití docela šlo, jen jsem měla trochu problémy s límečkem, ale pak jsem si řekla, že jsem to zvládla. Dokonce i zip jsem všila na první dobrou. Ale když jsem pak mikču zkoušela Betynce, zjistila jsem, že ten límeček je nějaký na prd. Tak měl být asi menší a mikina trochu nařasená a nebo rukáv nahoře víc zúžený... Nevím. Jestli někdo víte, kde je chyba, tak mi, prosím, napište. Díky. Ať pro příště vím, co nedělat. No, ale i tak mikču párat nebudu. Pod bundou vidět nebude a na krk si Bětka dá nákrčník :-)))


K.

5 komentářů:

Cettia řekl(a)...

Parádní kousky do šatníku:)

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško ..jsi šikulka ..zítra Ti písnu ♥

Ajka řekl(a)...

Bezva mikča Katko! U té druhé se mi zdá že je asi velký výstřih. Jinak dobrá, nákrčník to spraví:-)

lila řekl(a)...

To sú Katka krásne prvé pokusy. Ako Ťa poznám, určite sa budeš zdokonaľovať a my obdivovať.

Eli-Anna řekl(a)...

Teda Katko, ta mikča se ti moc povedla!