pondělí 11. listopadu 2013

Pár novinek

Mám pár nových razítek. Ještě mají nějaká dorazit.


Ráno jsem se stavovala v Jungmannce v trafice pro nový Patchwork magazin. Ale ještě jim nedorazil. Tak jsem si koupila Nähstoff a české vydání Burdy kids. 



A protože se člověk má pořád co učit, tak jsem si koupila ještě dvě knížky. Doufám, že mi budou něco platné... ;-)  Ta první je tedy učebnice do školy, ale tak kde jinde se naučit to základní, než v učebnici. A druhá je od Burdy.

 

K.

4 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Jéje, koukám žes měla nakupovací den:-))

zcdl řekl(a)...

peciatky su bobmasticke....tesim sa co z nich vznikne :), pa Zuzana

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško ..to je opět novinek, už se těším co nového vytvoříš ..Katuško a ty hodiny jsou taky razítka ?tak ty se mi moc líbí ...krásný den♥

Eli-Anna řekl(a)...

Katko, si se pěkně rozjela :o)