neděle 6. dubna 2014

8. Prague Patchwork Meeting

Včera ráno jsem upekla korpus na dort a zadělala těsto na chleba... 


...a pak jsem mohla vyrazit na výstavu PPM. Tak sem dám "pár" fotek, ať se můžete podívat i vy, kdo jste nešel. Některé quilty byly tak velké, že jsem měla co dělat, aby se mi vešly na fotku. Už prostě nebylo kam couvnout :-)

Stella K. Belikiewicz

Denise Oyama Miller

Susan Rienzo

Beth A. Carney

Marcela Vassová - Podzimní jeřabina

Marta Drozdová - Slunný den

Jindřiška Katzerová - Matka příroda

Mirka Kalinová - Čekání na sníh

Na díla paní Jaroslavy Grycové jsem se opravdu těšila. Má je opravdu krásné a musí být hodně pracné, než nastříhá všechny ty maličké dílky a pak je přišije... Fakt nádhera.

 
 
 
 
 

Romana Černá - Bez plachet

Helena Prokopová - Stromy moudrosti

Jana Haklová - Návštěva u Moneta, Karlův most
 

Wallachia quilting od paní Věry Skočkové je taky moc pěkný. Viděla jsem ho v některé Švadlence a teď jsem měla tu možnost vidět ho naživo.

 
 

Mirka Kalinová - Tulipány

Helena Fikejzová - Kde ty kytky jsou?

Alena Zemanová - Večernice, Jitřenka
 

Dana Richterová - Růže z planety Venuše

Eva Brabcová - Křídla motýlí

Jarmila Bachová - Sewing without Borders, Růžový chlebíček

Mirka Fáberová - Módní listy II

Jana Lálová - Ostrov pokladů (všimněte si detailů :-) )
 
 

Blanka Procházková - Lakýrníkův sen

Marcela Bednářová - Orient

Libuše Zemanová - Náprstky 5002 
 

Merete Nilausen Anne

Klint Lotte - A home with Harry

Gardner Bodil - Heavenly Bodies

Dansgaard Llisbeth - 3D Quilt

Beate Dessewffy - Kleinrestldorf

Madsen Lisbeth - Ballet

Have Eva - Picnicking


Kjaer Annie - At the Lakeside

Barbara \Lange - Monochrom XVI-Yellow Walking Stick

Soňa Schaferhansová - Marcelce

Ludmila Škrobáková - Růže pro Jarku

Hana Hrušková - Japonské motivy

Milena Kankrlíková - Nokturno

Monika Tilschová - Od jara do podzimu

U Sunbonnetek nebyla cedulka s autorem

Dobrušský patchwork - Za plotem

Pavlína Strašilová - Strom květin

Hana Dlhá - Tapetová

Marcela Listíková - Jinovatka

K.

5 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Některé práce jsou naprosto neuvěřitelné ....
Jo a jak to děláš, že ti korpus nevyběhne?? Já mám pokaždý krtkův dort:-)))

Radana řekl(a)...

Čumím jak blázen no to je nádhera..

U Vincenta řekl(a)...

Káťo, já jsem ještě ani nevytahla foťák z kabelky, jsi jednička!
A fotky hotovýho dortu budou kdy? Těšim se na něj :o)

Marie Králová řekl(a)...

Kačenko, korpus i následně dort jsou super. A ta senza reportáž z výstavy. Moc dobře jsi to nafotila.Tak zase za rok. M.

Janina64 řekl(a)...

To je nádhera ,,,já jsem na to zapomněla ...příští rok jestli bude a já taky :-)) tak určitě dorazím ....děkuji za krásné fotky to obdivuji všechny jsou moc šikovné....