sobota 26. dubna 2014

Workshop s Aptákem

16. 4. mi přišel newsletter z Aladinu, kde byla pozvánka na workshop s Aptákem. O paní Ireně Slavíkové jsem už četla na různých tvořivých stránkách a vím, že měla workshopy třeba v Brně. Koupila jsem si i její knížku o malování - Trika od Aptáka. Takže jsem po nabídce vidět její práci naživo skočila jak divá :-)  

Dnes byl den D :-)  Nejdřív nám (bylo nás tam asi 8) paní Irena řekla něco o barvách, razítkách, pomůckách a různých technikách malování. Pak jsme dostaly kousek plátna, abysme si vyzkoušely, jak s tím vším pracovat.


Pak jsme se pustily do zdobení ubrousků. Já ten můj mám pro Bětku do školy, aby měla pěkný ubrousek na svačinu (Honzíkovi jsem ho šila).  Moc se mi stránkách Aladinu líbil jeden návod s motýlky, tak jsem si je chtěla taky vyzkoušet. Nejdřív jsem sprejem nastříkala barvy na ubrousek, pak jsem narazítkovala motýlky. Poté jsem naznačila kontury.


A pak jsem začala zkoušet stínování. U toho mi poradila paní Irena, aby to správně "teklo".  No ještě to budu muset trénovat :-) Pak jsem přidala pár cákanců a bylo hotovo.


A mohla jsem se pustit do trička. Jako většina přítomných jsem si vybrala motiv stromu a ptáčků. Postupně jsem malovala, stříkala sprejem a razítkovala. Paní Irena nám každé ukázala, jak obrázek vylepšit různými črty, konturou a cákanci. Je úžasné, jak lehce jen tak udělá čáru a ona krásně sedne do obrázku... 

 
 


Bylo to opravdu úžasné odpoledne plné inspirace. Moc mě to bavilo. Tak doufám, že si to někdy budu moct zase zopakovat.

A abych se mohla "vyřádit" i doma, tak jsem si přikoupila pár věcí.... No, znáte mě :-))))) 


K.

10 komentářů:

Cettia řekl(a)...

Katko opravdu moc krásné, tričko se sovičkami u mně vyhrává.

Ali řekl(a)...

Katko, moc nádherné výtvory! Tričko je kouzelné, viděla jsme fotky jiné účastnice, také měla sovičky. Opravdu moc povedené. Také mám takovéhle akce moc ráda, my dneska jdeme s Klárou zase korálkovat.

Dadouch řekl(a)...

Kačenko, máš to nádherné, je vidět, že jsi si to krásně užila ....

Katka řekl(a)...

Holky, díky. Bylo to fakt super.

Marie Králová řekl(a)...

Kačenko, máš to moc pěkné. A je to pro mou dceru a vnoučata bezva inspirace. Dík. M.

Ajka řekl(a)...

No týýý brďo.... to tričko je fakt úžasný!
Jo a nákupy... se nedivim:-))))
Pak ukaž výsledek, třeba i s postupem:-))
Ajka

Talpinka řekl(a)...

Tohle bych taky klidně nosila..... moc krásný

U Vincenta řekl(a)...

Káti bezva reportáž, moc díky, tričko se Ti fakt povedlo!

Painka řekl(a)...

To je krása, Kati, už jsem zahlédla na facebooku. Moc se mi to líbí. Triko vypadá naprosto dokonale. Všechna trika ;o) Zdravím do Prahy.

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško tak vidím ,že se mám na co těšit ,máš to moc pěkné všechno!!!určitě budeš pokračovat v tomhle duchu tvoření to je pro Tebe jako dělané jsi šikulka .. ..škoda ,že u nás tyhle kurzíky nejsou ,taky bych se přihlásila ,myslím,že by mě to bavilo ..takže se Ti ani nedivím ,že jsi nadšená ..a nákup je super ..tak šup ať mám co závidět ..určitě budu slintat i příště :-D