úterý 15. června 2010

ORL

Dneska jsem měla druhou kontrolu na ORL v Motole. Původně jsem ji tedy měla mít minulý týden, jenže paní doktorka musela k operaci a ve 3/4 na 2 ještě pořád nebyla na ambulanci. No a já jsem mezi 2 a 3 hodinou musela být s Honzou zase na dětském kožním na dalším vypalování bradaviček. Takže jsem si řekla, že přijdu za týden. Dneska to vyšlo. 
Takže diagnóza zní "jiný polyp vedlejší nosní dutiny", histologicky je potvrzená diagnóza polyposy a chronické sinusitidy. Vyfasovala jsem Avamys a už si ho zřejmě budu muset stříkat pořád. 
K.

2 komentářů:

Absa řekl(a)...

AHOJ KAČI, NEBOJ, NEBUDE TO TAK HORKÝ...
JÁ I DAN MÁME AVAMYS TAKY, JE SUPER, ASI ZATÍM NEJLEPŠÍ, CO JSEM KDY MĚLA...
A POKUD BYS HO MĚLA STŘÍKAT POŘÁD, NENÍ TO ZAS TAKOVÁ TRAGÉDIE, JÁ SE BEZ LÉKŮ NEOBEJDU UŽ VÍC JAK 15 LET A ZVYKLA JSEM SI... A JE FAKT, ŽE S TÍM AVAMYSEM JE TO STOKRÁT LEPŠÍ NEŽ BEZ NĚJ :-)
JO A TEN POLYP SPLASKNE A BUDEŠ MÍT KLID, UVIDÍŠ. DANOVI HROZILA OPERACE, ALE STAČILO NĚKOLIK MĚSÍCŮ STŘÍKÁNÍ DO NOSU A JE KLID :))

DRŽÍM PALEČKY, AŤ JSI BRZO BEZ POTÍŽÍ A SNAD SE I ZBAVÍŠ TOHO SPREJE :)

Katka řekl(a)...

Abso, díky. To spíš bylo takové povzdechnutí, že k lékům na tlak a dýchadlu na astma mám další lék "na furt" ;-) Jinak na té operaci jsem byla a doufám, že jestli to tam zase naroste, že to bude za hooooodně dlouho ;-)
K.