sobota 26. června 2010

Nové obzory

Ráno Bětka u snídaně reagovala na hluk z venku, že je to bubák. Tak jsem se šla podívat na balkon, co to je. Je to tady všude rozkopané, tak jsem si říkala, že to bude třeba nějaký náklaďák. A ona parní lokomotiva!!!! Jenže než by se ti naši slimáčci vyhrabali, tak by byla dávno pryč. Tak jsme koukali jen z balkonu. Hledala jsem pak na netu nějaké informace, jestli to byla nějaká akce od ČD, ale nic jsem nenašla :-( 



Odpoledne jsme i s mamkou vyrazili na procházku na druhou stranu Řep, kde jsme ještě nikdy nebyli. Procházka to byla pěkná, určitě tam budeme chodit častěji. Jen by to chtělo vymyslet lepší přístup...

Jak je Praha malá....  Žižkov....


...Pankrác


Proč se ty moje děti fotí pořád zezadu....? ;-) :-)


Ale nechaly se přemluvit a otočily se... :-)
A pak jsem si fotila kytičky, ty mi nikam neutíkaly :-) 


K.

0 komentářů: