sobota 19. června 2010

Radikální řez

Tak jsem Betynku s tím spaním ve velké posteli přechválila. Spala tam dobrovolně jen to jedno odpoledne a pak ještě jednou, ale to jsem tam s ní chvíli ležela, než usnula. Od té doby tam nespí. Vždy si sbalí věci, že tam spát bude, pak zase všechno sbalí, že tam spát nebude a stěhuje se do malé postýlky. 
Dneska ráno jsme s Járou zajeli do Sconta pro komody, které si dám do ložnice místo Betčiné postýlky. A protože Betynka je zřejmě jiná nátura, než Honzík (který se na spaní ve velké posteli vyloženě těšil), tak jsme rozhodli, že malá postýlka se rozloží a dá pryč. A že holt uvidíme, jak moc velké psycho to bude... Při rozkládání Bětka trochu nešťastně říkala "to je moje postýlka", ale nějak vyloženě nebrečela. Pak jsem do ložnice přestěhovala konferenční stolek, který měly děti v pokojíčku a díky tomu i budou mít v pokoji víc místa. Ten stolek pak stejně půjde pryč. Prostě na něj nikde není místo. Tak se mi sem, do ložnice, děti nastěhovaly a stavěly si Duplo :-) Před 8. hodinou jsem je nahnala do postelí a pustila jim Jáju a Páju. Tak Honzík leží a kouká se a Betynka už vylezla asi 10x z postele a chodí sem za mnou. Nakonec se uvelebila v křesle a kouká na televizi... Tak jen co to dopíšu, tak ji naženu zpět do postele. Jsem zvědavá, kdy nakonec usne, jestli bude brečet a halekat na celý barák... Tak držte palce, ať to proběhne s co nejmenším cirkusem... ;-)
K.

0 komentářů: