neděle 15. srpna 2010

Mraky

Zítra dorazí návštěva, tak jsem ještě dělala trička pro Evičku a Zdenečka.


Přes den se tu honily krásné mraky, tak jsem si tu "nebeskou šlehačku" prostě musela vyfotit :-) :-) 


Jarek chtěl, abych udělala muffiny, tak si ale musel dojít koupit tvaroh :-)  A udělala jsem jich radši víc, když nás tu bude teď hodně. Ty poslední se mi tedy trošku přičmoudly, ale je zajímavé, že šly nejvíc na odbyt :-D :-D :-D


Navečer se začly z východu táhnout černé mraky, ale mezi nimi byly i nějaké světlejší. Tahle nádhera byla na východní straně...


....a tohle zase na západní...


Pak se to vše slilo v jedno černé nebe a začla bouřka a děsný slejvák. 

K.

1 komentářů:

Talpinka řekl(a)...

Tak ty východní mraky jsou boží... ty mufiny ještě lepší :D zas tu slinim .. no a trička se mi taky líbí, zvláště to žluté :)