středa 18. srpna 2010

ZOO

Dneska vyšlo počasí, tak jsme jeli do ZOO. MHD.  Tam jsme jeli 75 minut, domů 105 minut. Cestou tam Bětka usnula ve 112 asi v polovině cesty a spala ještě i v ZOO. Ještě že jsem měla ten kočár. Myslím, že i Bětka byla spokojená, že se vozí. Občas si to tedy proložila menšíma procházkama, ale pak zahlásila, že chce být miminko a šla zase do kočárku :-)  Pak usnula v X9 a spala i doma. Sice jsme ji pak budili, ale prostě nechtěla vstávat. Přitom jsem si říkala, že zrovna ona bude unavená nejmíň, když se vozila a ještě měla dvě spaní. Ale nechala se jen převléct do pyžamka a spala dál.

Tak tady jsou fotky, které jsem dělala já. Bohužel jich spousta vypadala líp ve foťáku, než pak v PC. No naštěstí fotil i Jára a stáhla jsem si i fotky od Jany. Takže sem pak přidám i nějaké jejich.


Fotky od Jany


Fotky od Jarka


0 komentářů: