sobota 7. srpna 2010

Zásoby

Nějak mě nadchlo ponožkování :-) Zatím mám tedy pejsky dva, ale chystám se udělat další dva pro kamarádčina chlapečka a možná si zkusím i opičku a kočku. A tak jsem si ráno doběhla koupit ještě nějaké ponožky :-) :-)


No a protože dodělávám náplň z polštářku, který mi dala mamka, že ho můžu na náplně použít, tak jsem si sjela odpoledne do Ikey. Někde na MMB jsem se dočetla, že je dobrá náplň v jejich polštářích za 25 Kč. Tak jsem si koupila hned 4 :-D :-D   No a kdybych je všechny nesdělala, tak mi tu může nějaký zůstat i na původní účel :-) :-) :-) 


A tady je ten druhý pejsek, který je pro Bětku. Honza jí totiž toho prvního nechce moc půjčovat. A když už jí ho půjčí, tak se za 5 sekund ptá "a už mi ho zase vrátíš?". Fakt není lakomý... ;-) ;-) ;-)  


Nějak mi foťák neumí fotit hodně syté barvy... Nevím, co s tím... Třeba to jde nějak nastavit, ale já jako fakt nevím, kde...

K.

0 komentářů: