pondělí 18. července 2011

140/365 II.

Z práce jsem zašla do Švadlenky (Bellusu) a koupila jsem si tam zase pár látek. Asi jich mám málo... ;-) :-) 

Tuhle mám na jeden tajný projekt, ale ještě nevím, jestli ji použiju. Možná, že použiju úplně jinačí :-) :-)


Pak jsem hledala nějakou, z které bych mohla udělat něco (ještě sama nevím co) Honzíkovi. Líbila se mi tahle:


Ale je fakt, že by z ní byly i pěkné šatičky pro Bětku. Tak co tedy tomu Honzíkovi? A pak mi paní ukázala tuhle pěknou kostku. Z té by už něco šlo :-)


A pak jsem tam ještě okukovala takové krásně jasné látky, z kterých bych už třeba mohla udělat i nějakou tu deku... Aspoň zkusit třeba tu "šestihodinovou"...  A nebo třeba nějakou malinkou pro Betčino miminko... ;-) :-) Tak snad se konečně překonám...



No a samozřejmě další dvě čísla Švadlenky :-) :-)


K.

0 komentářů: