pátek 22. července 2011

144/365 II. - Látky, látečky

Cestou z práce jsem se stavila v Bellusu. Vzala jsem si Švadlenky č. 9 a 10 a šla jsem se prohrabovat v látečkách. Postupně jsem je nosila paní na pult a probíraly jsme, které by asi byly dobré na oblečení a které na pozadí. Pak mi došlo, že tam jdu taky ještě pro tu látku na "tu tajnou věc". Vybrala jsem tuhle:


Při probírání malýma kouskama látek jsem se zmínila, že jsem tam předtím chtěla jednu pěknou hnědou, ale že ji měli už jen v kouskách 50x50 cm. A nakonec že jsem ji tam našla v modré. A paní mi řekla, že jí nedávno kousek našla, jestli ji budu chtít. Tak pro ni došla dolů a byl jí přesně metr. Tak jsem fakt ráda :-) :-)


A tahle vypadá haldička láteček pro moje panenky :-)  Je jich 31 :-) :-) 


Když jsem si v tramvaji vytáhla Švadlenky, abych si je prohlídla, tak jsem zjistila, že jsou to speciály a že č. 9 je věnované srubům a ananasovým vzorům (patchwork) a č. 10 kabelkám. Takže je uložím někam ke dnu, to je na mě zatím trochu složitý...

Večer jsem si překreslila tu jednodušší panenku na oboustranně zažehlovací vlizelín. A pro jistotu hned 2x :-) 


Po vystřižení jsem si "holky" poskládala - no že vypadají pěkně? :-) :-)


Akorát, že mají být barevné ;-)  Takže jsem si začla vybírat, jaké látečky by se mi hodily a zatím mám vybranou jen tu na ruce :-) Já vůbec nevím, jak to poskládat, aby to bylo pěkné. Jako aby to fakt ladilo. Aby mi pak třeba někdo nenapsal či neřekl, že to mám úplně špatně, že to má být tak a tak. Takže to pro dnešek zatím ukládám a zítra odpoledne snad něco vyberu. 

K.

3 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Tak to zírám na ty hromádky láteček.To je nejmíň na 10 panenek... ne dvě, ale víc si jich měla nastříhat. Šablonky supr! Já teď dodělám ty dva dětský obrázky --jeden je textilní a jeden knoflíkový-- a pak se vrhnu na ty sunbonnetky. Jak jsem dneska koukala do Švadlenky, střih je docela velký. To pak ten obrázek, co mám v plánu, bude jak nástěnka... no uvidím... odstřižků mám dost..

Katka řekl(a)...

No to bude možná na víc panenek :-) Ty čtverečky jsou složené 50x50 cm :-) :-) Když oni je v menším neměli. Ta panenka ze Švadlenky je stejně velká jako mám tuhle jednodušší. Jen má dvě ruce a dvě nohy a jinačí zástěrku.
Koukám, že sis udělala účet :-)
K.

Dadouch řekl(a)...

To jsem moc zvědavá na výsledek ;) a děkuji za návštěvu na blogu...