středa 7. září 2011

191/365 II. - Sraz

Dneska odpoledne byl zase sraz pražských Marinek. Ještě před ním jsem si zašla do Bellusu, protože na jednu šicí akci na Galerii potřebuju tak 6 látek, aby šly k sobě, a já dám doma dohromady tak dvě. No možná by jich bylo víc, ale 6 ne. Jako vždy jsem tam byla zase přes hodinu :-) :-)  Ale tam to prostě není na 5 minut :-) A hlavně, když jsem ani pořádně nevěděla, jaké barvy vlastně chci. Paní se mě ptaly, jestli mám rozkres, tak jsem říkala, že ano, ale doma. Tak jsem to tam jen zběžně načrtla a ony hned, že je to "cesta kolem světa" a ukazovaly mi deku ve Švadlence (kterou jsem si zrovna měla v plánu koupit :-) ). Říkala jsem, že bych chtěla asi něco do červena a ukazovala na látky, které asi by se mi líbily. Tak mi tam začly snášet na stůl látky a nakonec to dopadlo takhle:


Látky moc pěkné, ale já přišla pro 4 a ne pro 8.... No ale mám fotku, tak třeba někdy je koupím :-)

Pak jsem jim ukázala 2  látky, které mám doma a že bych tedy chtěla něco k nim. Nakonec jsme to všechny nějak nakombinovaly a tyhle 4 jsem koupila  - kolem červené ani nešly :-) :-) (foceno už doma):


No a z Bellusu jsem jela na ten sraz. Bylo to zase úžasné a doufám, že na ten příští budu moct jet taky. Udělaly jsme si i tombolu, ve které "vyhrála" fakt každá. Některé dokonce i 2x :-) :-) Já získala krásné dlouhé perly :-)


K.

0 komentářů: