pondělí 12. září 2011

196/365 II.

Dneska mě Betynka ve školce vyměnila za vodové barvy :-)  Když jsme vešly do třídy, tak se mě zase držela jako klíště, ale paní učitelka už připravovala štětce a barvičky a když jsem Bětce řekla, že budou malovat barvama, tak se mě hned pustila se slovy "pa pa maminko" :-) :-)  Tak jsem byla ráda, že tentokrát nebrečela :-) Odpoledne říkala učitelka, že dokonce snědla i oběd (byla rajská). Ale pořád nechce jíst svačiny... :-/  Tak snad se to časem zlomí...

Jarek měl dneska volno, tak jsem si naplánovala, že cestou z práce si sjedu do Proposu pro nějaké věci na šití. A protože dneska byla na Galerii jehelníčková burza a já jsem získala pár jehelníčků a jeden i od Elistr, tak jsem si s ní rovnou dala i sraz, že mi ho předá. V Proposu jsem si koupila zase spoustu super věcí :-) Ještě mám i velké pravítko 60x15 cm, ale to mi doma Jarek zabavil, že mi ho dá k narozeninám :-) :-)


Když jsem přišla domů, tak mě čekalo překvapení. Jarek odnesl k prababičce jedno z křesel, co máme v ložnici a posunul komody, aby mi mohl složit PC stolek, který bych měla pro sebe na stroj. Abych se nehrbila u komody :-) Samozřejmě, že než jsem dorazila, tak si novou plochu hned zabrali Honzík s Bětkou :-) :-)


Pak už jsem si ji zabrala já :-)  Na počítači je vidět jeden z jehelníčků Painky :-)  Od té jsem si objednala taky nějaké :-) :-)


No a tady už je vidět i ten krásný jehelníček od Elišky :-)


K.

0 komentářů: