neděle 1. dubna 2012

Hotovo!

Na dnešek jsem si naplánovala, že dodělám tu zelenou Cestující. Protože jsem nesehnala ten světle zelený zip, tak jsem tam našila ten tmavý. Nakonec tam vypadá taky moc pěkně. Dokonce jsem mu udělala i ten kryt na "ocásek" :-) Já ho na své tašce pořád nemám :-D


Našití zipu s skompletování vnitřku s vnějškem bylo docela snadné. Až mě to samotnou překvapilo :-) 


S uchama jsem se trochu prala, hlavně při protlačování kabelky tím malým otvorem ve stroji. Fakt závidím všem, co mají ten prostor větší (jako má třeba Horizon ;-) ). 

No a tady už je hotová Cestující cestující (střih dle Bellet pro časopis Marina):


V týdnu ji zabalím a i s taštičkou Desirée, kterou mám již hotovou, poletí do světa. Doufám, že se bude líbit a dělat radost.

K.

4 komentářů:

U Vincenta řekl(a)...

páni, je krásná!

Cettia řekl(a)...

Úžasná, krásné barvičky. Pokud by se nelíbily což pochybuji tak se hlasím:-)))))

vexa řekl(a)...

vypadá super a ten tmavě zelený zip tam skvěle sedí!

andule řekl(a)...

Kači,ta barva je bomba.Moc se ti povedla.