čtvrtek 5. dubna 2012

Zásoby :-)

Včera jsem zkusila ušít čepici podle návodu na MMB, ale bohužel se mi to nepovedlo tak, jak bych chtěla a čepici neobleče ani Bětka. A měla být pro Honzu. Tak musím vyštrachat nějaké jiné tričko :-)) A ještě tedy vymyslet, jak schovat švy. Moc se mi nelíbí, že jsou uvnitř takhle vidět...

V neděli jsem si objednala 4 kg koženky a dneska dorazila krabice :-)  Koženka vypadá fakt moc pěkně. Sice ještě nemám úplně jasno, co z ní bude, ale myslím, že se časem nápady vyrojí. 


A protože se mi moc líbila ta zelená cestující, tak jsem si koupila látku se stejným vzorem, ale v jiných barvách. Chodila jsem okolo ní už od listopadu, kdy jsem ji viděla naživo v Belletfabrics, tak jsem nakonec nevydržela a mám ji :-)) Je fakt moc pěkná. Že bych si udělala taky novou cestující...? ;-)))


A u Ivanky v internetovém obchodě jsem si "ulovila" tenhle pěkný balíček. Už ani nevím, jak přesně se kolekce jmenuje a ani už to nenajdu, protože balíčky mizely tak rychle, že jsem byla ráda, že mám tenhle jeden :-))


K.

1 komentářů:

Amelie řekl(a)...

krásné vzory