úterý 24. dubna 2012

Koženka

Včera mě napadlo, že bych mohla zkusit ušít jednu taštičku z koženky. Však jí tu mám taky hromadu :-) Tak jsem se stavila u Kutila pro silnější jehly do stroje (ty na kůži) a koupila tam i nějaké džínové nitě. Ale s těma jsem tedy bojovala, až jsem nit ze stroje vyhodila a dala tam zpět Amann (Aspo). Tak musím doufat, že šití bude držet. Chtěla bych dát taštičku jako dárek, tak aby mi ji budoucí majitelka pak nehodila na hlavu... Ještě chci počkat, jestli mi zítra nedorazí nové přívěsky. Pokud ne, skouknu ty, co mám a nebo udělám přívěsek z korálků. 


K.

5 komentářů:

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško tak to jsem ráda ,že jehly jsou Ok :-)) Taštička je moc pěkná ..moc pěkně jsi ji ušila ... a už se těším jaký bude přívěsek..

Dituš řekl(a)...

moc krásná je...

Tina řekl(a)...

Ahoj Katuško. Taštička vypadá moc hezky. A bude praktická do kabelky. Hezký den. Tina

Jolana řekl(a)...

Ten střih je strašlivě vděčný, viď? Koženková verze vypadá moooc dobře!

Ajka řekl(a)...

teda ty fakt jedeš:-))