čtvrtek 12. prosince 2013

Mašličky

Včera jsem koupila pár větviček borovice do práce do vázy. A protože nemám žádné malé ozdobičky, které bych na ně dala, tak jsem udělala mašličky ze stužek. 


A tady už jsou pověšené.


A dneska mi přišlo zase pár věcí na tvoření :-)  

K.

4 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Jů, copak budeš dělat z bužírek? Mám jich doma krabici, že bych se inspirovala:-)))
Barvičky jsou nafukovací? Mě se ty potvory vůbec nafouknout nechtěly, a to jsem na ně pouštěla fen a přejížděla žehličkou ... no po tý žehličce byly placatější než předtím:-))) Tak holt letěly do koše:-D
Větvička je supr!
Ajka

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško tak už máte i v práci vánoční atmosféru,moc pěkně jsi větvičku ozdobyla ..někdy tyhle obyčejné ozdoby stejně udělají větší parádu...

už se těším co budeš tvořit,než jsem začala šít, tak jsem taky víc tvořila, ale teď jen okukuju u konkurence .-DD KRÁSNÝ DEN

Katka řekl(a)...

Ajko, to nejsou bužírky, to je imitace kůže. Takže jsem si říkala, že by šly třeba na nějaké třásně nebo jen tak na krk či ruku. Ještě uvidím.

Marie Králová řekl(a)...

Káťo, šikovně jsi ozdobila borovičku.
A ten prima materiál, to bude tvořeníčko.M.