neděle 29. prosince 2013

Šatičky pro Vanesku

Kromě miminka dostala Betynka i větší panenku - 18". Tu posla Terča, takže je vlastně od Santy... ;-) Koupila k ní i nějaké oblečky a botky. Zbytek že je na mně.

 
Tak jsem se vrhla na internet a hledala nějaké návody na oblečky pro tento typ panenky. Našla jsem jich hodně, ale asi ne všechny bych zvládla. Nakonec jsem si vybrala šatky na Carpatina Dolls. A kupodivu jsem je i zvládla ušít :-)


Jen tedy asi měly mít trochu větší ten vršek, protože na nějaké zapínání můžu zapomenout. Ale naštěstí panence šly obléknout a jen mají výstřih i vzadu :-) Stejně je schovaný dlouhými vlasy :-)))

K.

4 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Kačenko, krásný šatičky!! kdybys udělala delší tu sukni, tak bys mohla dát i "plesovky", vršek třeba z lesklýho materiálu, spodek z nějakýho tylu a Betynka by byla v tranzu :-) Kl.

Katka řekl(a)...

Kláří díky :-) Ale já jsem ráda, že jsem vypotila tyhle letní a Ty na mě hned s plesovýma... :-DDD

Ajka řekl(a)...

Supr Katko, a teď ještě něco do tý zimy:-))

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

Jsou krásné. Naše Janička tyhle panenky (teda myslím, že jsou stejně velké) má tři :) ...
Šila jsem jim před lety trojčecí garderóbu - kukni sem šaty na panenky a střihy mám tady střihy na panenky

Lenka