čtvrtek 26. prosince 2013

Šité košíčky

Dneska jsem zase trošku šila. Painka má na svém blogu krásné šité košíčky a dala tam i návod. Tak jsem se do nich konečně taky pustila. 

 
 
K.

5 komentářů:

Eli-Anna řekl(a)...

Katko, paráda. Mrknu k Paince na návod a to by bylo, abych to nezvládla taky :o)

Marie Králová řekl(a)...

Moc šikovné košíčky.

Painka řekl(a)...

Káti, nádherný jsou! Doufám, že se šily "samy" - jestli tam mám hrubku, tak se omlouvám, já jsem po tom týdnu doma ouplně tupoučká ;o) A díky za reklamu.

Katka řekl(a)...

Pavlí, až u toho třetího jsem správně odhadla o kolik víc mám odšít u toho vnitřku, aby se to moc nemuchlalo. Jako že jsem ho dělala menší. Určitě ještě nějaké udělám.

ttalbi/Táňa řekl(a)...

NO JEŠTĚ ,ŽE JSEM ZAHLÉDLA KOMENTÁŘ ELIŠKY ,HNED JSEM MAZALA NA TVŮJ BOG A DOBŘE JSEM UDĚLALA ..KOŠÍČKY JSOU MOC VYDAŘENÉ ...VŠECHNY TAK KRÁSNĚ ŠIJETE ...