pátek 31. ledna 2014

Háčkovaná deka

Další pátek a další proužky. Ale už dělám proužky zrcadlově zpět. 


Včera večer jsem zadělala těsto na chleba a dneska jsem ho upekla. Je fakt moc  dobrý. Ten minulý jsem zapomněla zvážit, ale počítám, že tak kilo měl. Ten dnešní má 1,16 kg.

K.

4 komentářů:

Cettia řekl(a)...

Veselá deka a pořádný bochník:) Jak velkou tu deku háčkuješ? Děkuji Šárka

Ajka řekl(a)...

Katko já včera v pět hodin vytáhla z trouby chleba z dvojdávky a v půl osmý nebylo nic!
Deka se ti pěkně rýsuje. Já se pustila do mobilu s ručičkama ... no trochu většího mobilu, měl by mít 20x30, no uvidím ve finále :-))

Katka řekl(a)...

Šárko, já ještě nevím, jak bude velká. Ale počítám, že šířka je tak 180 cm, do délky háčkuju. Asi tak 2m bych mohla dát.

Ajko, ale vás je tam na dva bochníčky hodně ;-) Nám zbylo ještě na zítra a možná ještě bude zbytek v neděli ;-)

Napadnicek řekl(a)...

Deka bude veselá a chleba musel bít mňam.