neděle 5. ledna 2014

Penálek

Tenhle penálek je šitý na přání. Doufám, že se bude líbit a že budoucí majitelka ocení i výběr látky ;-)  Ona je to tedy spíš taštička, ale udělala jsem ji širší, aby se tam vešlo hodně tužek. Pod vnější látkou je arachné a celé je to prošité. Uvnitř je bavlna s PVC, aby se penálek dal od tužek vyčistit. 

K.

10 komentářů:

Lenočka řekl(a)...

Moc pěkný a vtipný. Bude se líbit, uvidíš...

U Vincenta řekl(a)...

Káti, ten je moc krásný, supr látku jsi zvolila. A velikost praktická, i když já mám pocit, že mi nakonec žádná velikost nestačí a vše praská ve švech.
Nevím, zda ti dorazilo PF poslané na e-mail a tak přeji i tady - ať Tě v tomto požehnaném roce provázejí andělé...a těšim se, že se letos konečně setkáme :o)

Ajka řekl(a)...

Jé, ten je hezký, takovou látku jsem ještě neviděla:-))
Písla jsem Ti mejlíka ohledně těch odpovědí na komentář:-)
Ajka

Marie Králová řekl(a)...

Pěkná látka a hezky ušitý penálek. M.

Cettia řekl(a)...

Krásná volba:)

Katka řekl(a)...

Marti, PF došlo, děkuju. Já jsem PF dělala na poslední chvíli, tak jsem jen obíhala blogy :-) No to doufám, že to letos vyjde. Koukala jsem, že PPM je 4. - 6. dubna, tak toho 5. bych se tam chtěla podívat. Tak snad se nemineme.

Ajko, tu jsem kupovala u Jany (Látky pro vás). Mejlíka jsem četla a odpověděla jsem Ti.

ttalbi/Táňa řekl(a)...

je moc pěkná ....a koukám ,že ta vnitní látka je se vzorem ,to jsem netušila ,že se vyrábí myslela jsem ,že jen jednobarevná ....jsi šikula!!!!! ********************************

Napadnicek řekl(a)...

Hezký

Anonymní řekl(a)...

Kačenko, tak už mám v penálku všechny ty akvarelový pastelky a krásně se mi tam vešly. Je to prostě úúúžasný, jakej mám teď v šuplíku pořádek!!! Já! Představ si to! ještě jednou dííky a papa Kl.

Katka řekl(a)...

Kláří, tak to je super, to mám radost, že je penálek akorát :-)