pondělí 19. května 2014

Lacláče - The dungarees

Včera jsem začala dělat lacláče pro Betynčino miminko. Když jsem hledala přízi, tak Betynka hned, že chce tu duhovou. No...mně přijde taková hodně straka-maka, ale je to pro její panenku. Dneska jsem kalhoty dodělala. Musela jsem ještě všít gumičku do pasu, protože jsem je udělala trochu široký, ale myslím, že výsledek není až tak hrozný. Bětka byla spokojená, a to je nejdůležitější.

Yesterday I started to crochet a dungarees for doll. I think, that the yarn is quite much colored, but it was Bety´s wish. Today I finished the pants. 

 
 
K.

4 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Jé, ty jsou suprácké Katko:-)
A sukénka taky:-)

Marie Králová řekl(a)...

Pěkné kalhotky. Je vidět, že dcerka je spokojená s Tvým výrobkem. M.

Napadnicek řekl(a)...

Krásné oblečky i dcerka.

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Krásně jsi je upletl , Bětuška je zase o skok krásnější ..roste z ní moc pěkná holčička :-)