středa 28. května 2014

Pletený šátek - The knitted scarf

Skoro všude, kam jsem koukla, na mě vyskočil pletený šátek, tak jsem se do něj taky pustila :-)   V pondělí večer jsem ho dopletla. 

On Monday evening I finished the knitted scarf. 

K.

6 komentářů:

Marie Králová řekl(a)...

Jéééé Kačenko,ten je hezký.M.

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Kati no ten je nádherný !! taky jsem na ten postup koukala ..jak se Ti pletl ? asi dobře když si ho sfoukla za tak krátkou dobu ...Katuško měj se krásně ♥

Katka řekl(a)...

Maruško, děkuju :-)

Táni, musím se přiznat, že jsem ho v polovině vypárala, protože jsem si říkala, že je ten návod nějaký blbý. Plete se bok a základna (když si představíš trojúhelník) a když se skoro vše vyplete, tak uzavřeš ten druhý bok. Jenže by to mělo takový divný tvar. Tak jsem pak začla znovu a když jsem si říkala, že jsem v polovině, tak jsem na té straně, co jsem přidávala, začala ubírat. A mám docela pěkný trojúhelník. A hlavně dva normální cípy. Jen jsem tedy ty barevný pruhy chtěla mít podélně. Tak jsem si zkoušela vzorek, že bych pletla tak, že bych v každé první řadě přidala na začátku i na konci a druhou řadu pletla jen hladce. Takže pak bych ty pruhy měla mít podélné. Tak snad to vyjde.

Ajka řekl(a)...

A pěkný sis upletla...:-)

Napadnicek řekl(a)...

Je moc pěkný.

Ana BC řekl(a)...

Lovely scarf, Katka :-)