sobota 31. května 2014

Pohádkový les

Včera jsem na netu našla pozvánku do obory Hvězda, kde byl program pro děti k blížícímu se Dni dětí.


Ve Hvězdě to známe, tak jsem se rozhodla, že tam s Honzíkem a Bětkou zajedu. Jen jsem jim neřekla, kam jdeme, aby měli překvapení. Autobusem jsme tam byli za pár minut.


U vchodu byl loupežník a všem dětem dával mapku se seznamem úkolů. A pak už jsme se vydali na cestu oborou.

 
 
 

Po splnění všech úkolů se šlo k panu králi, který zkontroloval, jestli děti splnily všechny úkoly a ptal se jich, co se jim líbilo nejvíc. Betynka říkala, že se jí líbilo střílení z kuše u prince a Honzík řekl, že se mu líbilo všechno :-)


A pak jsme šli k princezně, která měla v truhle odměny pro soutěžící.


Před odchodem domů jsem si s Honzíkem dala párek v rohlíku a Bětka chtěla modrou cukrovou vatu. Pak měla celou modrou pusu. Ale fotku mi sem zakázala dát :-D 
 
K.

2 komentářů:

Radana řekl(a)...

Koukám že jste si to taky moc pěkně užili :)

Ajka řekl(a)...

To musel být fantastický dětský den, bych si vyhrála i já:-)))