pondělí 11. srpna 2014

Muzeum Lega

Na dnešek jsme měli v plánu, že pojedeme do Plzně do ZOO a Dinoparku. Ale protože už od noci pršelo, tak přišel na řadu náhradní plán - Muzeum Lega. Jen tedy stejný nápad mělo vícero rodičů... Ale mačkanice byla jen trochu u pokladen a pak už jsme se rozptýlili. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
K.

6 komentářů:

Hana řekl(a)...

Kati, to musel být krásný výlet. Určitě byly dětičky nadšené. Naši by se určitě nechtěly ani vrátit, protože Lego milují :-) Pa Hana

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško tak koukám ,že jste si užili i dnešní den ..vybíráš dětem super program..
a já děkuji za bezva tip na výlet až budu někdy zase v Praze určitě vnuka taky vytáhnu do muzea lega ..jen doufám ,že ho pak dokážu odtamtud vrátit zpět domů.-)).. přeji vám pro další dny krásné toulky pa pa ♥

Ali řekl(a)...

Tam jsme ještě nebyli. Děti lego milují. Přiznám se, že mám strach, pro co se tam nadchnou a budu poslouchat, co všechno "potřebují".

Ali řekl(a)...

Tam jsme ještě nebyli. Děti lego milují. Přiznám se, že mám strach, pro co se tam nadchnou a budu poslouchat, co všechno "potřebují".

Ajka řekl(a)...

Ani jsem nevěděla, že nějaké muzeum lega existuje:-) Jsem zas o něco chytřejší:-))
Do Plzně se chystáme taky, ale vidím to až na příští rok, či spíše napřesrok:-))

zcdl řekl(a)...

pááni to je všetko z lega? parádne! :)