neděle 10. srpna 2014

Ulejvací neděle

Dneska nevýletujeme, jen odpočíváme. Ani nevařím. Jen jsem ráno upekla chleba. 


A pak jsme šli na oběd do Koliby Javorník, co máme tady u nás. Takže i když jsme nikam nevyjeli, tak jsme na chvíli byli na Slovensku :-)  Ale já jediná jsem si dala halušky :-) Ale byly tedy hodně syté, ani jsem je nedojedla.

 
 
K.

4 komentářů:

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Kati♥ .já se do toho chleba snad už konečně taky pustím a nedělní oddychovku Honzík naprosto věrohodně vyzařuje .-))))

Ali řekl(a)...

Já taky v neděli nevařila! Měli jsme výročí svatby, zítra má K. svátek, tak nás tatínek pozval na oběd do naší oblíbené Řecké taverny.

Ajka řekl(a)...

Tak to já vařit musela:-D:-D

zcdl řekl(a)...

neni nad dobre bryndzové halušky :), chlebík vyzerá božsky... taký fajne chrumkavý:)