čtvrtek 14. srpna 2014

Turistický deník

Moje kamarádka Zuzka se mě ptala, jestli sbírám turistické vizitky do turistického deníku. Nevěděla jsem, o čem mluví. Tak mi to všechno vysvětlila a ještě jsem si našla informace na netu. V Plzni jsem deník nesehnala ani v informačním centru ani v ZOO. Tak jsem si koupila alespoň vizitky. Deník jsem si koupila až dneska v Muzeu Karlova mostu. Jen si musím napsat o vizitky, které jsem si nekoupila na minulých výletech, protože jsem o deníku ještě nevěděla. 

 

Ale máme koupené tyto turistické známky. 

K.

2 komentářů:

Eli-Anna řekl(a)...

Taky máme deníček. Jen je škoda, že jsme ho neměli před 10 lety, to jsme procestovali s Libušskýma zahrádkářema křížem krážem "celé" Čechy.

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško přijeďte i k nám ,nevím kde se vyrábějí tyhle turistické známky ,ale vím že u nás v Rýmařov je firma ,která je vyrábí ..
tak myslím ,že i Ty vaše budou z podhůří Jeseníků ..výletům zdar !!!!a krásné dny♥